Conferința internațională a doctoranzilor în drept - Timișoara, 19 iunie 2020

Școala Doctorală a Facultății de Drept din cadrul Universității de Vest din Timișoara, Centrul European de Studii și Cercetări Juridice și Fundația Universității de Vest vă invită să luați parte la lucrările Conferinței internaționale a doctoranzilor în drept (ediția a XII-a), care se va desfășura vineri, 19 iunie 2020, începând cu ora 09:30.  

Evenimentul din acest an va avea loc în integralitate online, pe platforma de videoconferință Google Meet. Moderatorii, studenții doctoranzi participanți și cei care doresc să asiste la lucrările conferinței vor putea accesa link-urile de videoconferință prin logarea pe platforma Google (cu adresa instituțională @e-uvt.ro sau cu o altă adresă Gmail). Ordinea prezentărilor și temele lucrărilor care vor fi susținute sunt incluse în programul anexat la acest anunț. 

Pentru accesarea secțiunilor conferinței, utilizați link-urile de mai jos.


i. Deschiderea lucrărilor în plen (09:30-09:45)


ii. Lucrări pe secțiuni (începând cu ora 09:45):


Lucrările pe secțiuni vor începe la ora 09:45. Ordinea prezentărilor este cea prevăzută în programul alăturat, fiecărui participant fiindu-i alocate, în principiu, 15 minute pentru susținerea lucrării și 5 minute pentru eventualele întrebări.


În vederea desfășurării optime a conferinței, recomandăm realizarea următoarelor operațiuni tehnice:

  1. Verificați dacă sistemul de operare, browser-ul și aplicațiile pe care le utilizați sunt compatibile cu accesarea platformei și au acces la cameră și microfon. Se recomandă utilizarea browser-ului Google Chrome pentru accesarea sistemului Google Meet.
  2. Mențineți echipamentele pe care le folosiți conectate la priză sau la un încărcător.  
  3. Poziționați-vă în proximitatea sursei de internet și închideți aplicațiile pe care nu este necesar să le utilizați în timpul conferinței.
  4. În cazul în care utilizați telefonul mobil pentru accesarea conferinței, asigurați-vă că aveți aplicația Google Meet descărcată pe telefon și că aceasta funcționează în mod corespunzător.
  5. Introduceți detaliile de logare aferente contului dumneavoastră Google (adresa de e-mail și parola), apoi deschideți din browser-ul Google Chrome link-ul aferent secțiunii pe care doriți să o accesați.
  6. În cadrul fiecărei secțiuni vor fi prezenți moderatorii indicați în programul conferinței, studenții doctoranzi participanți, precum și persoane care doresc să asiste la lucrările respectivei secțiuni.
  7. Pentru vizualizarea optimă a participanților din secțiune, recomandăm bifarea opțiunii de vizualizare în modul „mozaic”, disponibilă în partea dreaptă jos a ecranului: Meniu (3 puncte verticale) – Schimbă aspectul – Mozaic.
  8. Participanții pot adresa întrebări (cu precizarea destinatarului întrebării) și prin utilizarea funcției de chat, disponibilă în partea dreaptă sus a ecranului.

Facultatea de Drept mulțumește următorilor studenți doctoranzi pentru implicarea în eforturile de organizare a acestui eveniment: asist. drd. Alexandra Bob, asist. drd. Cristina Nicorici, asist. drd. Radu Odangiu și asist. drd. Flavius Stanca.