ÎN ATENȚIA ABSOLVENȚILOR STUDIILOR UNIVERSITARE DE LICENȚĂ / MASTERAT - sesiunea iulie 2020
Ref. RIDICAREA ADEVERINȚELOR DE ABSOLVIRE
RIDICAREA ADEVERINȚELOR DE ABSOLVIRE SE VA FACE ÎNCEPÂND CU DATA DE 21 IULIE 2020, ora 9.00, la sediul Facultății de Drept, B-dul Eroilor 9A, Secretariat II, sala 49, et. II.
În vederea programarii ridicarii actelor de studii va rugam sa accesati urmatorul link:
Link programari eliberari acte de studiu (click aici)
Accesati link-ul și alegeti intervalul disponibil. Pentru efecturarea programării în intervalul orar DISPONIBIL completati: la rubrica CE – stergeti disponibil și adaugati numele si prenumele cu initiala tatălui (conform certificatului de nastere), la rubrica DESCRIERE - completati tipul actului de studii pe care doriti sa il ridicati; Dupa completarea acestor date accesati SALVATI.
Se solicită:
- Certificatul de naștere (copie simplă);
- Certificatul de căsătorie, cartea de identitate sau alte acte care modifică/completează numele absolventului (copie simplă);
- Pentru studenții străini copie pașaport și alte înscrisuri oficiale (traduse) care atesta starea civilă, eliberate de statul care a emis pașaportul;
- Două fotografii realizate recent, pe hârtie fotografică, color, format 3x4, precum și un plic de hârtie A4 (în care vor fi puse ulterior pozele). Atenție - nu se va scrie numele și prenumele pe fotografii (fotografiile se solicita doar absolventiilor studiilor universitare de licentă);
Preluarea documentelor de la absolvenți se va face în momentul eliberării adeverinței de finalizare a studiilor.
Măsurile minimale privind prevenirea și combaterea pandemiei COVID-19 în incinta Facultății de Drept din cadrul Universității de Vest din Timișoara sunt următoarele:
- Masca de protecție trebuie purtată permanent pe nas și pe gură. Este recomandată și purtarea mănușilor de protecție.
- Intrarea în facultate este permisă doar pe ușa principală de acces, unde este instalat un covor impregnat cu soluție dezinfectantă.
- Dezinfectarea mâinilor la intrarea în cladire este obligatorie.
- Controlul temperaturii este obligatoriu și va fi efectuat la întrarea în facultate de către personalul administrativ. Toate persoanele cu temperatură mai mare de 37,3 de grade sau cu infecții respiratorii nu au acces în sediul facultății.
- Este obligatoriu să fie păstrată o distanță minimă de 2 m, între oricare 2 persoane apropiate.
- Accesul în secretariat este limitat (maxim 1 persoană).